viernes, 20 de mayo de 2011

Cambrils, l’NMC i Oliver Klein. Al final el 22M.


Article del blog de Miquel Quintana :

Cambrils, l’NMC i Oliver Klein. Al final el 22M.

Des de la mitja nit del 5 al 6 de maig, moment en el que va engegar la campanya de les municipals, a Cambrils l’NMC amb Oliver Klein al capdavant, estan portant a terme una campanya molt curosa, ben dissenyada i molt treballada. I això ho dic perquè el candidat i la resta de membres de la llista, en els moments que les seves feines els hi permeten, estan treballant molt i s’han entregat del tot per una gran causa. I aquesta causa és tant sols Cambrils. No aspiren a res més. Tant sols volen aconseguir que la seva ciutat sigui referent en molts aspectes que poc a poc s’han anat degradant.
L’enganxada de cartells va ser espectacular. Prop d’uns 40 militants van acompanyar als seus candidats. Primer en la seu de l’NMC on varen poder sopar per tenir forces fins a altes hores de la matinada. I van sopar el que cadascú va portar de casa seva. El que van comprar en supermercats. A partir de les 11:30 on ja s’havia previst l’enganxada del primer cartell, en Oliver Klein va fer unes curtes declaracions als mitjans que si van acostar.
A partir d’aquest dia, s’han anat fent parades i actes per diferents punts de la ciutat. Es reparteix un sobre amb tres llavors de pi blanc i un punt de llibre, un diari de 8 pàgines amb tota la informació fins i tot un recull breu del programa, que es pot consultar ahttp://www.moviment.net. Tanmateix en un pick up Chevrolet de l’any 62, s’ha instalat un cavallet al que si han enganxat cartells i ara seran substituïts per unes lones impreses, que circula de forma constant per la ciutat. Dos membres més han aportat les seves furgonetes professionals per passejar cartells per allà on van i altres han enganxat els cartells en els seus cotxes privats. Però el millor de tot és amb quin pressupost s’està fent tot. Amb un pressupost mínim aconseguit amb les aportacions que els membres i simpatitzants fan en forma de quotes de militants. Hi ha moltes coses que paguen de les seves butxaques. Clar està que comparat amb els grans, quasi és ridícul, però les ganes i les il·lusions no els hi treu ningú.
El cop fort ha arribat aquesta setmana amb unes bicicletes que porten un cartell de 190×140 centímetres i que circulen per la ciutat, conduïdes per la gent de l’NMC. Certament un cop d’efecte important que a més dóna idea de la seva cura pel medi ambient. Una campanya ecològica i d’impacte.
Moltes fotografies d’aquests esdeveniments es poden veure també enhttp://www.revistacambrils.cat ,http://www.lavila.cat on a més es poden llegir les notes i comunicats de premsa.
Per acabar tant sols cal dir que amb tot això, en aquests moments les impressions i percepcions són bones. Molt millor de les que altres els donen, però la resposta real serà la del 22 a la mitja nit. Llavors serà el moment de reflexionar, tothom a reflexionar, per saber que s’ha fet malament i que cal fer a partir d’aquell moment.
De totes formes la part més important de la campanya és la interpersonal, la tradicional, la més propera. La trobada amb ciutadans i ciutadanes i exposar personalment els punts del programa en els que estan interessats. Una forma molt tradicional però que funciona i molt millor quan no es disposen d’altres recursos, sobre tot dels econòmics.
I tot això amb un lema que ho diu tot #cambrilsOK.
http://www.miquelquintana.cat/cambrils-lnmc-i-oliver-klein-al-final-el-22m/

No hay comentarios:

Publicar un comentario